2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Befejeződött Magyarország legnagyobb online felmérésének adatfeldolgozása. Az NRC Piackutató Kft és a TGI Magyarország által szervezet Visitor Lifestyles Research 2003 nevű kutatás legfontosabb megállapításait az alábbiakban közöljük.

A VLR 2003 és egyéb internetezőket érintő kutatások alapján megállapítható, hogy a hazai internetes társadalom nemcsak nagyságában, de attitűdjében is folyamatosan változik. Az eredmények alapján elmondható, hogy az internetezők közössége egyre tudatosabban használja és kritikusabban vizsgálja a hazai online szolgáltatásokat és médiumokat, amely azt is jelenti, hogy az interneten már jelenlévő vagy hirdetni kívánó vállalatok nem hagyhatják figyelmen kívül az internetezők véleményét, illetve elvárásait. A VLR 2003 és a többi online kutatás az internetezők segítségével nemcsak adatok, de gyakorlati segítséget nyújt abban, hogy a megfelelő helyen és módon jutassa el üzenetét az egyre tudatosabb internetezőkhöz.


Módszertan

A VLR 2003 online látogatói életstílus kutatás adatfelvétele 222 mintavételi ponton: 2003 január 29. és 2003 március 04. között történt. Online banner reklámok, illetve e-mail reklámok segítségével véletlen mintavételt alkalmaztak a kutatók, illetve az NRC NetPanel.hu rendszeres internetezői közül egy korrekciós minta segítségével biztosították a kutatás hitelességét. A kérdőívet kitöltők válaszait logikailag és tartalmilag, illetve telefonos és e-mailes módszerrel ellenőrizték a kutató cégek. Az ellenőrzött és tisztított adatbázis a TGI legfrissebb adatbázisából származó hazai gyakori (hetente legalább egyszer) internetezők adatai alapján került súlyozásra (nem, kor, település típusa, internetezési helye és gyakorisága alapján). Az adatok ellenőrzése után, egy 5006 fős adatbázist felhasználva kaphatunk képet a hazai 18-69 éves gyakori internetezőkről, továbbá 72 hazai honlap, illetve két online hirdetési hálózat látogatói összetételéről.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!