A botrányt keltett plakátot teljes egészében betölti egy szinte pucér női fenék, más reklámokban pedig tenyérnyi bikinibe öltözött lányokkal hirdette termékeit a cég.
A közfelháborodás miatt az óriáshirdetéseket eltávolították az üzletek kirakatából és az utcákról is. Marketingszakértők szerint a vállalat új offenzívája a konkurens, H&M cég provokatív reklámjaira jelent egyfajta választ.
Az eddig kifejezetten visszafogott hirdetéséről ismert C&A lépése annak fényében is meglepő, hogy a cég katolikus gyökerekkel rendelkezik.
A C&A illetékesei értetlenül állnak a negatív visszhang előtt: "Csupán alkalmazkodtunk a trendekhez és keresletet kívántunk kelteni a ma divatját követő bikinik és tangák iránt" -mondta el a cég szóvivője a Financial Timesnak.
"A tartalmat modern formába öntöttük, s így a reklám összességében frissnek és korszerűnek hat" - tette hozzá.
A szóvivő annyit elismert, hogy a pucér női fenéket ábrázoló óriásplakát "határeset", amelynél kicsit túllőttek a célon.
(Menedzsment Fórum)
Túllőtt a célon egy meztelenkedős reklám Németországban
Németországban a nagy felháborodás miatt kénytelen volt visszavonni hirdetéseit a C&A ruházati cég. Az óriásplakátokon ugyanis egy gyakorlatilag fedetlen női hátsó volt látható.