2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hazai sportitalpiacon a Coca-Cola és a Pepsi is képviselteti magát egy-egy termékkel. Az utóbbi időben egyre tudatosabban választanak a vevők, így a verseny is éleződik, számol be a Napi Gazdaság.

A sportitalpiacon 1-2 százalékos sávban mozognak az eladások az üdítőital-fogyasztáshoz viszonyítva. A magyarországi színtéren a Powerade, a Gatorade, az Isostar és a Vitalade nevű termék található meg.

A Coca-Colához tartozó Powerade 2001-es adatok szerint vezette a magyar sportitalpiacot. A márka a nemzetközi és a magyar olimpiai mozgalom hivatalos támogatójának számít.
Egyik legnagyobb vetélytársa a Pepsi konszern tulajdonában lévő Gatorade, amely Michael Jordannel és Dávid Kornéllal reklámozza magát.
Az Isostar, amely eredetileg a Novartis svájci gyógyszergyár terméke volt, az utóbbi időben eltűnt a kereskedelmi láncokból és inkább a sportegyesületek körében terjeszkedik.
Magyar termék a Vitalade, amely 2001-ben még a három legnépszerűbb sportital egyike volt.

Az utóbbi időben hazánkban is egyre többen választanak maguknak tudatosan sportitalokat, amelyek egyébként nem azonosak az energiaitalokkal. A magyar piac azonban ilyen szempontból még mindig éretlen a nyugat-európai színtérhez képest, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!