Ugyanannyi spamet kapnak az amerikaiak, mint fél évvel ezelőtt, de sokkal kevesebben vannak, akik ezt tartják idegesítőnek, mint a legutóbbi méréskor.
Az eMarketer által közzétett, Harris Interactive piackutató intézet által végzett vizsgálatból kiderül, a korábbi 96 százalék helyett 90 százalék tartja nagyon idegesítőnek a kereskedelmi leveleket, mint korábban. Míg 2002-ben 3 százalék gondolta úgy, hogy a spamek nem zavarják, most 7 százalék tolerálja a kéretlen küldeményeket.
A 2376 internet-használó megkérdezésével készült tanulmányból kiderül, 2003 májusában a válaszadók 79 százaléka támogatna egy spam-ellenes törvényt, mígy 2003 novemberében 74 százaléka.
Ugyanannyi spam, kevesebb ideges felhasználó
Ugyanannyi spamet kapnak az amerikaiak, mint fél évvel ezelőtt, de sokkal kevesebben vannak, akik ezt tartják idegesítőnek, mint a legutóbbi méréskor.