A Masterfoods a Pedigree márka globális kommunikációjának kreatív feladatait a jövőben az Omnicom holdinghoz tartozó TBWA/Chiat/Day ügynökségre bízza. A megbízást eddig a Grey csoport Los Angeles-i irodája végezte.
A becslések szerint a brandhez tartozó büdzsé a múlt évben meghaladta a 100 millió dollárt. A TBWA/Chiat/Day nem először nyert megbízást az elmúlt időszakban. A Masterfoods nemrég a Whiskas márka kommunikációjának irányítását is a TBWA/Chiat/Day kaliforniai irodájára bízta, a Skittles márka esetében pedig a múlt év végén jelölték ki TBWA/C/D New York-i irodáját.
Ügynökséget váltó kutyaeledel
A Masterfoods áttekintve a korábbi ügynökségi megbízásait, számos márka esetében választ új ügynökséget. Ennek a az ügynökségi revízió következményeként most a Pedigree márkánál váltott ügynökséget.