1p

A Masterfoods áttekintve a korábbi ügynökségi megbízásait, számos márka esetében választ új ügynökséget. Ennek a az ügynökségi revízió következményeként most a Pedigree márkánál váltott ügynökséget.

A Masterfoods a Pedigree márka globális kommunikációjának kreatív feladatait a jövőben az Omnicom holdinghoz tartozó TBWA/Chiat/Day ügynökségre bízza. A megbízást eddig a Grey csoport Los Angeles-i irodája végezte.

A becslések szerint a brandhez tartozó büdzsé a múlt évben meghaladta a 100 millió dollárt. A TBWA/Chiat/Day nem először nyert megbízást az elmúlt időszakban. A Masterfoods nemrég a Whiskas márka kommunikációjának irányítását is a TBWA/Chiat/Day kaliforniai irodájára bízta, a Skittles márka esetében pedig a múlt év végén jelölték ki TBWA/C/D New York-i irodáját.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!