1,8 literes, 160 lóerős közvetlen benzin befecskendezéses (FSI) motor gyártásába kezdenek Győrött, amelyet az Audi és a Volkswagen konszernen belül a világ minden táján gyártott márkában alkalmazzák a tervek szerint.
Az autógyártás területén 2007-ben bevezetik a három műszakot. Összesen 750 munkatárs végzi az áprilisban Berlinben bemutatott új generációs Audi TT Coupé szerelését és a TT Roadster gyártását. Ez utóbbinak november végén Los Angelesben volt a világpremierje.
A győri gyár világviszonylatban élre került a négyhengeres dízelmotor gyártási ideje tekintetében. Ezzel elérték a termelékenység jelentős emelését, amelyet két évvel ezelőtt tűztek maguk elé. Thomas Faustmann elismeréssel szólt a magyar mérnökök kreativitásáról és hangsúlyozta: a vállalatnak továbbra is szüksége van jól felkészült, németül tudó mérnökökre.
Johannes Roscheck pénzügyekért felelős ügyvezető igazgató a sajtóbeszélgetésen közölte: árbevételben az idén átlépik az ötmilliárd eurós (1250 milliárd forint) "bűvös" határt, ez közel húsz százalékos növekedést jelent 2005-höz képest.
A győri Audiban az év végéig közel 1,9 millió motor és 270 új TT sportkocsi gördül le a gépsorokról. A gyár 5400 munkatársat foglalkoztat az idén. A fluktuáció 3,7 százalékos volt 2006-ban.