A Pune városában felépülő üzemben 2009 második felétől kezdenek el gyártani VW márkájú kisautókat, a gyár 2500 embernek ad munkát.

A gyorsan bővülő indiai autópiacon már több jelentős nyugati vállalat is jelen van: a Renault november elején közölte, hogy a Mahindra and Mahindra indiai konszernnel kötött megállapodása alapján a Suzukinak komoly konkurenciát támasztó kisautót fognak gyártani, előbb évi 300, majd 500 ezret.
Indiában a helyi gyártók - Tata, Maruti és a többi - mellett a General Motors, a Hyundai, a Honda és a Suzuki jelentett be gyártási fejlesztéseket összesen mintegy négymilliárd dollár összértékben.
Elemzők szerint a megállapodás komoly hátrányba hozza a Suzukit, amely 54 százalékos tulajdonnal rendelkezik az ország legnagyobb autóipari vállalatában, a Marutiban, és nemrégiben jelentette be termelésnövelési célját. A Maruti piaci részesedése 50 százalék alá csökkent az öt évvel ezelőtti 65 százalékról és a tíz évvel ezelőtti 90 százalékról a Tata Motors és a dél-koreai Hyundai támasztotta konkurencia miatt.