A 2002. nyarán tagjaink kreatív ügynökségei között kiírt pályázatot a Leo Burnett design csapata, az ArtWorks nyerte. A frissítéssel valamint az új elemekkel kibővült arculatban megtartottuk a korábbi alapmotívumot ezzel is hangsúlyozva a folytonosságot. Úgy gondoltuk azonban, hogy a piacon lassan 8 éve sikeresen és aktívan működő szövetségnek is szüksége van arculati frissítésre, mellyel egy modernebb, fiatalosabb, a dinamizmust jobban tükröző, szélesebb ügynökségi palettát lefedő szervezet mutatkozhat be.
Az új, egységes kisarculat megalkotásánál első lépésben a logo frissítése valósult meg, modernebb vonalvezetéssel, és a színvilág megváltoztatásával. Bár ez utóbbi nem volt feladat, mégis úgy láttuk, hogy ezt az eszközt is be kell vetni a friss, modern hatás elérése érdekében, és így az alaplogoban már meglévő kettőséget még jobban kiemelte. A fehér alapszínt pasztell alnyomatra cseréltük, és más betűtípus mellett döntöttünk.
Kisebb finomítások és egyeztetések után született meg a végleges arculat. Ezen felül meghatároztuk azt a papírcsaládot, amelyen a megújult arculat mégis elegáns hatást kelt. Az ArtWorks a LBB design csapata egy grafikai tervezésre, formatervezésre és belsőépítészetre specializálódott divízió. A képzett szakemberekből álló gárda biztosítja, hogy megrendelőik a legmagasabb szakmai színvonalú szolgáltatást kapják. A megbízás korrekt teljesítésén felül, a feladat egy más dimenzióból való megközelítése is a céljuk. Így vált a csapat mottójává: "ArtWorks +1 dimenzó". Az arculatba illő papír kiválasztásánál nagy segítségünkre volt régi partnerünk és támogatónk, a Papyrus Hungária Rt.
Új arculattal kommunikálnak a kommunikátorok
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) 2003. februárjától megváltozott arculattal és kibővített, a későbbiekben megjelenésre kerülő új arculati elemekkel (útmutatók, kiadványok) lép a szakma elé.