"Az eddig nem eléggé hasznosított forrásokban nagy lehetőségek rejlenek, ezért ezeken a területeken a jövőben fokozott aktivitást kell mutatnunk" - mondta Pisch.
Az új főnök az örök rivális RTL-t hozta fel példaként, amely forgalmának 15 százalékát reklámtól független bevételek adják. Ide tartozik például a merchandising vagy a telefonos nézői részvételre épülő kvízműsor. - "Nem látom akadályát annak, hogy mi is elérjük ezt az arányt" - véli Posch. A Pro Sieben - Sat 1-nél a reklámon kívüli bevételek aránya mindössze 7 százalék.
Emellett a vezető a zenei üzletben rejlő lehetőségeket emelte ki és akár saját kiadó indítását is lehetségesnek tartja. Ugyan konkrét tervekről még nem tudott beszámolni, sokatmondó az a tény, hogy Haim Saban, a Pro Sieben-Sat 1 többségi tulajdonosa már tárgyalásokat folytat a VIVA zenetévébe való "beszállás" módozatairól, írja a Financial Times Deutschland.
(Menedzsment Fórum)
Új bevételi forrásokat tervez a Pro Sieben - SAT 1 új főnöke
Guillaume Posch, a Pro Sieben - SAT 1-csoport új vezetője ki kívánja szakítani a csatornát a gyengülő reklámpiac szorításából és más bevételi források felé kíván fordulni.