A tavalyi évben az Egyesült Államokban a legjobb ügynökségnek választott Berlin Cameron fogja a vezető kólagyártó cég termékének a Coke Ultranak a piacra lépését irányítani. A termék az Adweek című szaklap szerint a tesztelés utolsó fázisában van, és az Ultra is egyelőre munkanévnek számít, amely a nyári debütálásig még változhat.
Hasonló termékkel készül a piacra lépni a konkurens Pepsi is, Edge nevű csökkentett cukortartalmú terméke a nyár során jelenik meg a boltok kínálatában. Az ital kampányainak munkálatait az Omnicom csoporthoz tartozó BBDO fogja irányítani.
A Coke Ultra az előzetes hírek szerint igen komoly reklámbüdzsével vághat neki a piac meghódításának. A Coca-Cola 50 millió dollárt szánhat a piaci bevezetésre, ez az összeg pedig a duplája a Vanilla Coke reklámjaira szánt összegnek.
Kapcsolódó anyagok
Összehasonlító reklámok: miért nem működnek
Száműzi a sztárokat kampányából a Coca Cola
Megasztárokkal hirdet a Pepsi
Új front nyílik az üdítőgyártók között
A világ két legnagyobb üdítőital-gyártó vállalata a Coka-Cola és a Pepsi most a középkaloriás italok területén fog összecsapni.