2p

A tavalyi Party Busz online promóció sikerének hatására a Kraft idén újra megjelenik az interneten. A Starcom megbízásából a neo intézi a Kraft Szabadulj el! promóciójának internetes verziójával kapcsolatos teendőket. Szintén a két ügynökség közötti együttműködés keretében indul a Levis most kezdődő kampányának online kommunikációja.

A tavalyi Party Busz online promóció sikerének hatására a Kraft idén újra megjelenik az interneten. A Starcom megbízásából a neo intézi a Kraft "Szabadulj el!" promóciójának internetes verziójával kapcsolatos teendőket. Szintén a két ügynökség közötti együttműködés keretében indul a Levi's most kezdődő kampányának online kommunikációja.

A Kraft kampányában az [origo]-ba beépülő "Szabadulj el!" rovatban lehet tájékozódni a játékról, a nyereményekről és később folyamatosan a nyertesekről is. A rovatra népszerűsítő "belső" bannerek mutatnak, amelyek az [origo] network-jén belüli szórakoztató site-okon futnak 3 hónapon keresztül. A promóciós oldal a www.szabadulj.hu címről közvetlenül is elérhető.

A neo interactive végzi a Levi's most kezdődő 501 with antiform kampányának online kommunikációs feladatait is, amely egy egy hetes teaser után ezen a héten indult el. A játékban Levi's termékeket lehet nyerni.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!