A tavalyi Party Busz online promóció sikerének hatására a Kraft idén újra megjelenik az interneten. A Starcom megbízásából a neo intézi a Kraft "Szabadulj el!" promóciójának internetes verziójával kapcsolatos teendőket. Szintén a két ügynökség közötti együttműködés keretében indul a Levi's most kezdődő kampányának online kommunikációja.
A Kraft kampányában az [origo]-ba beépülő "Szabadulj el!" rovatban lehet tájékozódni a játékról, a nyereményekről és később folyamatosan a nyertesekről is. A rovatra népszerűsítő "belső" bannerek mutatnak, amelyek az [origo] network-jén belüli szórakoztató site-okon futnak 3 hónapon keresztül. A promóciós oldal a www.szabadulj.hu címről közvetlenül is elérhető.
A neo interactive végzi a Levi's most kezdődő 501 with antiform kampányának online kommunikációs feladatait is, amely egy egy hetes teaser után ezen a héten indult el. A játékban Levi's termékeket lehet nyerni.
Új kampányok a neo-tól
A tavalyi Party Busz online promóció sikerének hatására a Kraft idén újra megjelenik az interneten. A Starcom megbízásából a neo intézi a Kraft Szabadulj el! promóciójának internetes verziójával kapcsolatos teendőket. Szintén a két ügynökség közötti együttműködés keretében indul a Levis most kezdődő kampányának online kommunikációja.