A Pfizer új reklámkampányt rendelt meg a vele szerződésben álló marketing ügynökségektől a férfi potencia-gyógyszer népszerűsítésére.
Az 1998-ban piacra dobott Viagra, amely valószínűleg a legértékesebb brand mind a humángyógyászat, mind a fogyasztóknak szóló marketing terén, arculatának megújítása előtt áll. A gyógyszercég ehhez kapcsolódó, 89 millió dolláros megbízatását a Omnicom Grouphoz tartozó Cline Davis & Mann nyerte el.
Michael Fischman, a Pfizer szóvivője szerint nincs szó korábbi ügynökségükkel való szerződés felülvizsgálatáról, de más cégek kreatív ötleteit is figyelembe kívánják majd venni az új kampány kialakításánál. A konszern minél szélesebbre kívánja kiterjeszteni a kampány készítésében résztvevők körét, hogy a reklám a lehető leghatékonyabb legyen.
A Viagra arculatának felfrissítése azért is időszerű, mivel öt konkurencia-mentes év után 2003-ban számos hasonló termék jelent meg, így a Levitra a Bayertől és GlaxoSmithKline cégtől, és a Cialis a Eli Lilly és Icos Corp.-tól. A versenytársaknak máris sikerült a piacból jelentős részesedést kihasítaniuk: csak a Levitra 14,4 százalékot sajátított ki az eladásokból.
Emellett a tavalyi év novemberében a Levitra bevezető kampánya a tekintélyes Intermedia Advertising Group's reklámfesztiválon első helyezést érdemelt ki, - gyógyszerreklám esetében elsőként - ami szintén lépésre készteti a Pfizert.
Új kampányra van szüksége a Viagrának
A Pfizer új, 89 millió dolláros reklámkampányt rendelt meg a vele szerződésben álló marketing ügynökségektől a férfi potencia-gyógyszer népszerűsítésére.