A MAKSZ szervezésében idén immáron negyedik alkalommal megrendezésre kerülő, a kommunikációs szakmában ismert és elismert Fesztivál elsődleges célkitűzése továbbra is a magyarországi kreatív szakma színvonalas, átfogó megmérettetése. A Fesztivál során a 2002. március 1. és 2003. március 1. között készített és közzétett alkotásokat értékeli majd a szakmai zsűri.
Az előző évek tapasztalatai alapján tovább pontosítottunk a versenykiíráson: 2003-tól az online kategóriát megnyitottuk a website-ok részére, valamint kiszélesítettük a piacon egyre jelentősebb szerepet játszó BTL alkotások kategóriáját is. A Fesztiválra 2003. április 11-ig nevezhetők kereskedelmi, illetve társadalmi célú reklámok, egyedi munkák és kampányok (egymédiás illetve komplex), amelyek magyarországi megrendelésre készültek, s eredeti kreatív produkciók.
A Fesztiválon adaptációk - máshol készült és magyarított hirdetések - remake alkotások és scam ad-ek nem vehetnek részt. A MAKSZ elnökségének felkérésére ebben az évben a zsűri elnöke Kádár Tamás, a Publicis Reklámügynökség kreatív igazgatója. A MAKSZ az idei rendezvénnyel újabb hagyományt kíván teremteni: az ügynökségek, a megbízók és a média képviselőinek közös ünnepét valódi fesztivállá kívánja bővíteni. Erre teremt kiváló lehetőséget Tata festői belvárosa, ahol a másfél nap alatt számtalan szakmai és kísérő rendezvénnyel várjuk majd a szakma képviselőit.
A fesztivál második napján, 2003. május 30-án kerül sor - szintén Tatán - a szokásos Díjátadó Gálaestre, ahol a várhatóan még élesebb küzdelem után az elmúlt év legjelentősebb reklámfilmjeinek, rádióreklámjainak, sajtó-, plakáthirdetéseinek, valamint a BTL megoldások és az on-line reklámok alkotóit jutalmazzák.
Új kategóriák a hazai reklámipar seregszemléjén
Megújult, kibővített kategóriákkal hirdeti meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált.