Operatív igazgatói pozíciót hozott létre az Armadillo Kreatív Ügynökség, melyre az eddigi stratégiai vezetőt, Arany Gábort nevezték ki. „Az utóbbi időben portfóliónkat és működésünket a változó igényekhez igazítottuk, új szolgáltatásokat vettünk fel” – indokolta az átalakítást Bartha Péter, tulajdonos-ügyvezető.
A frissen kinevezett szakember két éve ügyféloldalról, menedzseri szemlélettel érkezett az ügynökséghez. Ez idő alatt felelt az ügyfélkapcsolatért, stratégiai tervezésért, illetve létrehozta a cég CSR társadalmi felelősségvállalás programját, melybe partnereit is több esetben bevonta, továbbá elindította a social média üzletágat, az integrált kommunikációra épülő projekteket, valamint HR-es szemlélettel a csapat, mint motivációs erő bevezetését az ügynökségen belül.
„Már nem lehet régi berögözött standardekben gondolkodni, a felgyorsult digitalizált és médiazajjal teli világunkban két kulcsszó van, komplex hiteles kommunikáció és bizalom – ezt kell jól használni és egymásra építeni” - mondta Arany Gábor.
mfor.hu