Mind a médiamegbízást, mind a kreatív feladatokat ugyanazon cég, a Richards Group dallasi független ügynökség látta el 1997-től mostanig, írja a MediaInfo.
 
 A Nokia 60 millió dollár értékű amerikai médiatervezési és médiavásárlási megbízása a hírek szerint a MediaCom New York-i irodájához kerül. A MediaCom szerezte meg már korábban a Nokia médiamegbízását Európában. A mintegy 35 millió dolláros kreatív megbízás a Grey Worldwide technológiai egységéhez, a DarkGreyhez kerül. A Nokiához kapcsolódó kreatív feladatokat már régebb óta a Grey látja el az EMEA térségben.
 
 2003-ban a Nokia volt az amerikai mobiltelefon piac legnagyobb szereplője 33 százalékos részesedésével, írja a Médiainfo.
 
Új kreatív ügynökségekkel szerződött a Nokia
A mobilkommunikációs cég médiamegbízást a MediaCom kapta, míg a kreatív feladatokat a jövőben a DarkGrey látja el.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                