1p

Az AdAge információi szerint több ügynökséggel is tárgyalásokat folytat a Samsung.

A dél-koreai cég 400 millió dolláros globális kreatív megbízását tenderezteti, arról azonban nincs információ, hogy a pályázatra mely ügynökségek kaptak meghívást.
A Samsung Electronics globális kreatív feladatait jelenleg a Foote Cone & Belding (FCB) látja el. A Samsung Magyarországon az FCB-n és az Initiative Media médiaügynökségen kívül a GFMO-val dolgozik együtt, amely a lokális feladatokkal foglalkozik, írja a Kreatív Online.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!