A Rossmannt megelőzi a dm és a Schlecker, de - mint a cég vezetője elmondta - csökkenteni akarja hátrányát. Az idei évben a cég Németországban 120 új üzletet akar nyitni, Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon további 151-et. A vállalatnak Németországban 1180 üzlete van, az említett közép-európai országokban 427. A társaság egyelőre nem tervezi további országok meghódítását.
A cég 17 ezer embert foglalkoztat - ebből 13 ezret Németországban -, s az idei évben 2,7 milliárd eurót akar forgalmazni. Tavaly a Rossmann-csoport forgalma 2004-hez képest 16 százalékkal, 2,4 milliárd euróra emelkedett, ebből kétmilliárd jutott Németországra. A társaság növekedése gyorsabb volt, mint a konkurenciáé. Az adózás előtti hozam két százalékkal nőtt 2005-ben - közölte Dirk Rossmann vezérigazgató, de részleteket nem tett közzé.
A Rossmann korábban megvette a kd üzletláncot, s a cég vezetője szerdán jelezte: a nehézségekkel küszködő konkurens, az Ihr Platz bizonyos részei iránt is érdeklődik a vállalat.