Az EVM az elmúlt években fokozatosan teret vesztett hazánkban, pénzügyi eredményei romlottak, s ennek megfelelően piaci részesedése is esett. Ugyanakkor a cég még így is erős márkákat és komoly piacot szerzett az akvizícióval, ugyanis az EVM-nek a mosogatószerek piacán kilenc, a textilöblítőkén három, míg a samponokén 15 százalékos részesedése van.
Az új tulajdonos első lépésben kiszervezi a legtöbb disztribúciós funkciót, valamint a teljes raktározási tevékenységet, a későbbiekben pedig a termelés hatékonyságát is növelni szeretnék. Utóbbi elbocsátásokkal is együtt jár: az eredeti 217 fős aktív állományt már 66 fővel csökkentették.
Az egyes termékek megtartását a gazdaságosságtól és a márkaértéktől tette függővé az új tulajdonos, ugyanakkor jelezték: ez alapján jelenleg nincs napirenden márkák megszüntetése. Tervezik azonban új, hazánkban egyelőre ismeretlen termékek piacra dobását, számol be a Világgazdaság.