2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Tenderen választotta ki az Auchan Magyarország Kft. az új vásárlói és egyben vállalati weboldalának kialakításával megbízott ügynökséget. A győztes a Neo Interactive digitális ügynökség lett, aki a design és fejlesztési feladatok mellett az oldal üzemeltetését is ellátja a jövőben.

Nem csupán a kötelező feladatot szerettük volna abszolválni, és egy ilyenkor megszokott információs weboldalt létrehozni a www.auchan.hu címen. Ehelyett a célunk a portálváltással az volt, hogy ne direkt módon az Auchant, hanem valóban a vásárlót helyezzük a középpontba, az ő keze alá dolgozzunk úgy, hogy a böngészés közben ne terheljük felesleges információkkal – mondta el Pozsonyi Réka, az Auchan internet menedzsere.

A fejlesztések eredményeként olyan - külföldön már bevált - vásárláskönnyítő és egyúttal forgalomnövelő szolgáltatások mutatkoznak be itthon, mint a bevásárlólista készítése, nyomtatása és megosztása e-mailen keresztül.

Az áruházlánc nem csak a főzés szerelmeseinek nyújt szórakoztató tartalmakat, hanem például a fiatalabb vásárlóközönségnek is, akik demókat tölthetnek le az áruházainkban kapható konzolos videójátékokhoz, vagy akár flash játékokkal is próbára tehetik az ügyességüket a portálon.

A vállalásunk volt, hogy felhasználói élmény tekintetében mind a hazai versenytársakhoz, mind az Auchan csoport nemzetközi oldalaihoz mérten kiemelkedő weboldalt készítünk megrendelőnk számára – mondta Nagy András, a projekt vezetője a neo részéről.

A szakember szerint az új honlap tervezésnél és a fejlesztésnél a legnagyobb kihívás az volt, hogy felhasználóbarát, szórakoztató tartalmú és megjelenésű legyen, miközben különös gondot kellett fordítani arra is, hogy a portál minél előrébb kerülhessen a keresők találati oldalain. Ezek sokszor egymás ellen ható szempontok, aminél nagyon fontos a helyes arány megtalálása.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!