Nem csupán a kötelező feladatot szerettük volna abszolválni, és egy ilyenkor megszokott információs weboldalt létrehozni a www.auchan.hu címen. Ehelyett a célunk a portálváltással az volt, hogy ne direkt módon az Auchant, hanem valóban a vásárlót helyezzük a középpontba, az ő keze alá dolgozzunk úgy, hogy a böngészés közben ne terheljük felesleges információkkal – mondta el Pozsonyi Réka, az Auchan internet menedzsere.
A fejlesztések eredményeként olyan - külföldön már bevált - vásárláskönnyítő és egyúttal forgalomnövelő szolgáltatások mutatkoznak be itthon, mint a bevásárlólista készítése, nyomtatása és megosztása e-mailen keresztül.
Az áruházlánc nem csak a főzés szerelmeseinek nyújt szórakoztató tartalmakat, hanem például a fiatalabb vásárlóközönségnek is, akik demókat tölthetnek le az áruházainkban kapható konzolos videójátékokhoz, vagy akár flash játékokkal is próbára tehetik az ügyességüket a portálon.
A vállalásunk volt, hogy felhasználói élmény tekintetében mind a hazai versenytársakhoz, mind az Auchan csoport nemzetközi oldalaihoz mérten kiemelkedő weboldalt készítünk megrendelőnk számára – mondta Nagy András, a projekt vezetője a neo részéről.
A szakember szerint az új honlap tervezésnél és a fejlesztésnél a legnagyobb kihívás az volt, hogy felhasználóbarát, szórakoztató tartalmú és megjelenésű legyen, miközben különös gondot kellett fordítani arra is, hogy a portál minél előrébb kerülhessen a keresők találati oldalain. Ezek sokszor egymás ellen ható szempontok, aminél nagyon fontos a helyes arány megtalálása.