2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Már korábban is tanúi lehettek a fogyasztók a két italóriás harcainak. Úgy tűnik, a közeljövőben piacra kerülő Pepsi termékek egy gondosan előkészített stratégia részét képezik.

Új üdítőitalok forgalmazásával próbál megfelelni a Pepsi a változó piaci igényeknek. Két, ünnepekhez kötődő itala mellett egy új Mountain Dew termékkel jelentkezik, mely egyedüli árusítója a Taco Bell mexikói gyorsétteremlánc. A világ második legnagyobb üdítőital gyártójának felmérése szerint a vásárlók több, mint fele hat vagy annál több, míg a fogyasztók 80 százaléka három vagy több különböző márkát vásárol. A mai ember jóval nyitottabb a különlegességek iránt, mint néhány évvel ezelőtti társa volt, jelentette ki Dave Burwick a Pepsi-Cola North America marketing vezetője. A kutatás eredménye és a változó piaci igények késztették a Pepsi-t arra, hogy új termékekkel jelenjen meg a közeljövőben a piacon.

Az első, ünnephez kötődő ital a Halloween témájú koromfekete Mountain Dew, amit augusztus 21 és október 31 között fognak árusítani. Az új termék a fekete szőlő ízt ötvözi a régi kedvenc Mountain Dew-val A másik ital a cég vezetőmárkájához, a Pepsi-Colához kapcsolódik. A karácsonyi hangulatot idéző nedű gyömbér és fahéj ízesítésben kerül a boltokba, november 1 és december 31 között.

Újításnak számít a vállalatnál, hogy a Mountain Dew Baja Blast nevű italát kizárólag a Taco Bell mexikói gyorsétteremlánc által kívánja forgalomba hozni. A termék kifejezetten mexikói ihletésű, trópusi citrom ízű, s megjelenésével a láncon belüli eladási mutatókat szeretné növelni a vállalat. A Taco Bell állítása szerint a Pepsi jó stratégiai partnernek bizonyul, akik segítségével sikeres lehet a cég piaci differenciálása.

Az év elején már tanúi lehettünk a Coca-Cola és a Pepsi harcának, mikor mindketten középkalóriás terméket dobtak piacra. Kíváncsian várja a szakma a Coca-Cola válaszát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!