A két óriáscég most a középkaloriás italok területén fog összecsapni. A Pepsi néhány hete közölte, hogy Edge nevű csökkentett cukortartalmú terméke a nyár során jelenik meg a boltok kínálatában. Most a Coca-Cola is bemutatta a riválisnak szánt italát. A C2 névre keresztelt áru júliustól lesz kapható a boltokban.
A C2 a tesztelés időszakában Coke Ultra néven futott, ám a végső döntés szerint a rövidebb, és az anyamárkához még jobban köthető márkanevet választották. Az Adage című marketinges szaklap úgy tudja, hogy a tavalyi évben az Egyesült Államokban a legjobb ügynökségnek választott Berlin Cameron fogja a vezető kólagyártó cég termékének a piacra lépését irányítani. Az előzetes hírek szerint az új italok elsődlegesen az USA piacára kerülnek, sikeres fogadtatás esetén fogják azokat az európai és ázsiai térségben is bevezetni.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyag
Új front nyílik az üdítőgyártók között
Beckham marad a Pepsi arca
Új termékkel vívnak harcot a kólagyártók
A világ két legnagyobb üdítőital gyártója, a Coca-Cola és a Pepsi is nyilvánosságra hozta versengésük új szereplőinek a nevét.