3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az okostelefonok és a tabletek lehetnek a jövőben legfontosabb médiumok, állítja több elemzés is, így az mfor.hu XIII. Marketing Konferenciája ennek szellemében igyekszik bemutatni a hazai helyzetet. A jövő mellett ugyanakkor a jelent is bemutatjuk, a Facebook változása kapcsán terítékre kerülnek ugyanis a legnagyobb közösségi portál nyújtotta lehetőségek is.

Az elmúlt időszak robbanásszerű változásai a számítástechnikai eszközök és fejlesztések terén jelentős hatást gyakorolnak a médiafogyasztási szokásokra és a különböző hirdetési megoldásokra is. A lehetőségek tárháza egyre inkább bővül, a kérdés pedig az, hogyan lehet optimális módon kihasználni a rendelkezésre álló technológiákat.

A XIII. MFOR Marketing Konferencián előadóink révén betekintést nyerhetnek a felhasználói szokások változásának legfontosabb jelenségeibe, ebből kiindulva pedig arra a kérdésre is keressük a választ, hogy tehetik mindezt pénzzé a vállalkozások. Vagyis a legújabb fejlesztésekkel, hogyan érhetjük el leghatékonyabban célcsoportunkat, miként szolgálhatják az eszközök az értékesítési céljainkat.

A közösségi marketing, a Facebook napjainkban kikerülhetetlen, ha online kampányokról van szó. A legnagyobb közösségi oldal változása a hirdetők számára is új helyzetet teremt, mind a követők-, mind a hirdetések kezelése szempontjából. Az eseményen elsőkézből tájékozódhat az aktualitásokról.

"2013 a tabletek éve" – hangzik el a szakmai fórumokon, de hogy mit jelent ez a fogyasztó és a tartalomszolgáltató szempontjából, eseményünk résztvevői többek között erre a kérdésre is választ kaphatnak. A konferencia többféle hirdetési lehetőséget bemutat, előadóink ismertetik az egyre inkább erősödő - a videós tartalmakhoz kapcsolódó - reklámozási lehetőségek mellett azt is, hogy az okostelefonokon megjelenő tartalmakon elhelyezett hirdetések hogyan lesznek figyelemfelkeltőek és hatékonyak.

Azonban nemcsak a reklámozói, hanem a felhasználó-központú szemlélet is hasznos tapasztalatokat hozhat; azt is megvizsgáljuk, hogy mik lehetnek azok a trükkök és módszerek, amelyekkel a felhasználó számára nemcsak hirdetéssé, hanem élménnyé válik az általunk közölt tartalom.
Ezeken túl, az üzleti szektor két, kiemelt területe is terítékre kerül. Egyrészt előadóink bemutatják a pénzügyi szektor lehetőségeit a fejlesztések tükrében. Másrészt annak is utánajárunk, vajon eljött-e az ideje, hogy a turisztikai cégek okostelefonos alkalmazásokban gondolkodjanak, reális alternatíva-e promóciós célokra és a forgalmuk erősítésére ez az eszköz.

A konferencián annak is megpróbálunk utánajárni, hogy a QR-kódok jövőjét érintő eltérő vélemények ellenére, mennyire használható fel a kétdimenziós kód a marketing egy újabb, célirányos eszközeként.

Az eseményre korlátozott számban még kaphatók jegyek!

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!