Az elmúlt időszak robbanásszerű változásai a számítástechnikai eszközök és fejlesztések terén jelentős hatást gyakorolnak a médiafogyasztási szokásokra és a különböző hirdetési megoldásokra is. A lehetőségek tárháza egyre inkább bővül, a kérdés pedig az, hogyan lehet optimális módon kihasználni a rendelkezésre álló technológiákat.
A XIII. MFOR Marketing Konferencián előadóink révén betekintést nyerhetnek a felhasználói szokások változásának legfontosabb jelenségeibe, ebből kiindulva pedig arra a kérdésre is keressük a választ, hogy tehetik mindezt pénzzé a vállalkozások. Vagyis a legújabb fejlesztésekkel, hogyan érhetjük el leghatékonyabban célcsoportunkat, miként szolgálhatják az eszközök az értékesítési céljainkat.
A közösségi marketing, a Facebook napjainkban kikerülhetetlen, ha online kampányokról van szó. A legnagyobb közösségi oldal változása a hirdetők számára is új helyzetet teremt, mind a követők-, mind a hirdetések kezelése szempontjából. Az eseményen elsőkézből tájékozódhat az aktualitásokról.
"2013 a tabletek éve" – hangzik el a szakmai fórumokon, de hogy mit jelent ez a fogyasztó és a tartalomszolgáltató szempontjából, eseményünk résztvevői többek között erre a kérdésre is választ kaphatnak. A konferencia többféle hirdetési lehetőséget bemutat, előadóink ismertetik az egyre inkább erősödő - a videós tartalmakhoz kapcsolódó - reklámozási lehetőségek mellett azt is, hogy az okostelefonokon megjelenő tartalmakon elhelyezett hirdetések hogyan lesznek figyelemfelkeltőek és hatékonyak.
Azonban nemcsak a reklámozói, hanem a felhasználó-központú szemlélet is hasznos tapasztalatokat hozhat; azt is megvizsgáljuk, hogy mik lehetnek azok a trükkök és módszerek, amelyekkel a felhasználó számára nemcsak hirdetéssé, hanem élménnyé válik az általunk közölt tartalom.
Ezeken túl, az üzleti szektor két, kiemelt területe is terítékre kerül. Egyrészt előadóink bemutatják a pénzügyi szektor lehetőségeit a fejlesztések tükrében. Másrészt annak is utánajárunk, vajon eljött-e az ideje, hogy a turisztikai cégek okostelefonos alkalmazásokban gondolkodjanak, reális alternatíva-e promóciós célokra és a forgalmuk erősítésére ez az eszköz.
A konferencián annak is megpróbálunk utánajárni, hogy a QR-kódok jövőjét érintő eltérő vélemények ellenére, mennyire használható fel a kétdimenziós kód a marketing egy újabb, célirányos eszközeként.
Az eseményre korlátozott számban még kaphatók jegyek!
mfor.hu