1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Emap médiavállalat vásárolta meg 52,5 millió fontért a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivált, mely a szakma Oscar-díj kiosztásának tekinthető.

Az Emap médiavállalat vásárolta meg 52,5 millió fontért a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivált, mely a szakma Oscar-díj kiosztó ünnepélyének tekinthető.

Az évente megrendezésre kerülő, egy hetes Cannes-i fesztivál során mintegy 30 millió fontot fektetnek be a résztvevő reklámcégek. A londoni Emap médiacég, melynek most a tulajdonába került a fesztivál rendezési joga, adja ki a Heat, az FHM és a Closer magazinokat, valamint működteti a Magic és a Kiss rádióadókat. A vállalat tavalyi éves bevétele, melyet konferenciák szervezése is kiegészít, 213 millió fontot tett ki. Az előző tulajdonos a WJB Chiltern Trust Company volt.

Ebben az évben a fesztivál fődíját, a Grand Prix-et a TBWA ügynökség által készített Sony Play Station szpotja kapta. A nagydíjért a chicagói DDB ügynökség által készített Bud Light-reklám, és a torontói Zig által készített Vim-reklám mellett küzdött a Sony Mountain című kampány.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!