2p

Át kívánja tekinteni az európai médiavásárlási tevékenységét a Kraft Foods, amely a kontinens különböző országaiban eddig a WPP csoporthoz tartozó MindShare és a Publicis leányvállalat, Starcom ügynökségekkel volt kapcsolatban.

Át kívánja tekinteni az európai médiavásárlási tevékenységét a Kraft Foods, amely a kontinens különböző országaiban eddig a WPP csoporthoz tartozó MindShare és a Publicis leányvállalata, a Starcom ügynökségekkel volt kapcsolatban.

Amint arról a Kraft szóvivője beszámolt, a felülvizsgálatot a következő országokban kívánják elvégezni: a brit piacon, ahol a Publicis csoporthoz tartozó Zenith Optimediaval dolgoznak, Spanyolországban és Portugáliában, ahol az Aegis Group leányvállalatát, a Caratot bízták meg, és Skandináviában, ahol a teendőket az Omnicom csoport tagja, az OMD végzi.

A mostani lépés végeredménye után nem a győztes mindent visz elvet fogjuk alkalmazni, mondta el a szóvivő. Ugyanakkor -, tette hozzá - természetesen célunk, hogy a helyi piacok sajátosságait is figyelembe véve globális stratégiát valósítsunk meg.

A tét nem kicsi, hiszen a világszerte jelenlévő élelmiszeripari óriás éves reklámbüdzséje 800 millió dollár. A globális piac jelentős részében a Kraft Foods a MindShare és a Starcom ügynökségekkel áll kapcsolatban. A magyar piacon az AGB adatai szerint a Kraft Foods 3 milliárd feletti összeget költött televíziós reklámokra, a cég médiamunkáit a StraCom végezte.

Kapcsolódó anyagok
Sört, mobilt és mosóport reklámoztak leginkább
Budapesti gyárát is bezárja a Kraft

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!