1p

A világ legnagyobb mobiltelefon-gyártója a finn Nokia új ügynökséget bízott meg médiatervezési és -vásárlási tevékenységének végzésére. A tender győztese a MediaCom, amely a Grey Global Group tagja.

A két cég együttműködése nem újszerű, hiszen eddig is a Grey Worldwide végezte a Nokia európai, közel-keleti, és afrikai médiatervezését és -vásárlását. Emellett a Nokia N-gage globális megbízása is a Grey-hez tartozik. A mostani tender során a finnek amerikai piaci jelenlétéről döntöttek. A megbízás a tavalyi adatok alapján több, mint 60 millió dolláros. A TNS Media Intelligence/CMR adatai szerint 2003 első 11 hónapjában a Nokia 58,8 millió dollárt költött az USA reklámpiacán.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyag
Új ügynökséget választott a Nokia

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!