A Starcom chicagói irodája kapott megbízást a Sara Lee tengerentúli médiatevékenységének koordinálására. A Nielsen Monitor-Plus szerint az élelmiszeripari óriás évente 200 millió dollárt költ. A chicagói székhelyű vállalat a hazánkban kevésbé ismert brandjeit kell majd népszerűsíteni, mint a Chock Full O' Nuts, a Hanes, a Playtex és a Jimmy Dean.
Magyarországon a Sara Lee kávé és tea termékeinek hirdetéseit a BBDO készíti, a médiafeladatokat az OMD látja el. A cég háztartási- és testápolási divíziójába tartozó Radox brand reklámanyagait a Publicis készíti, az Ambi Pur, a Gabi és a Chemotox rovarirtó hirdetéseit pedig a CTS reklámügynökség gondozza.
Új ügynökséggel dolgozik a Sara Lee
A Publicis csoporthoz tartozó Starcom nyerte a Sara Lee médiatervező és -vásárló tenderét. A becslések szerint mindez 200 millió dolláros megbízást jelenthet.