1p

A Publicis csoporthoz tartozó Starcom nyerte a Sara Lee médiatervező és -vásárló tenderét. A becslések szerint mindez 200 millió dolláros megbízást jelenthet.

A Starcom chicagói irodája kapott megbízást a Sara Lee tengerentúli médiatevékenységének koordinálására. A Nielsen Monitor-Plus szerint az élelmiszeripari óriás évente 200 millió dollárt költ. A chicagói székhelyű vállalat a hazánkban kevésbé ismert brandjeit kell majd népszerűsíteni, mint a Chock Full O' Nuts, a Hanes, a Playtex és a Jimmy Dean.

Magyarországon a Sara Lee kávé és tea termékeinek hirdetéseit a BBDO készíti, a médiafeladatokat az OMD látja el. A cég háztartási- és testápolási divíziójába tartozó Radox brand reklámanyagait a Publicis készíti, az Ambi Pur, a Gabi és a Chemotox rovarirtó hirdetéseit pedig a CTS reklámügynökség gondozza.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!