Hans-Joachim Körber jelezte: a cég befektetéseinek kétharmada Németországon kívül valósul meg, mert a Metro alapvetően a kevésbé fejlett piacokon terjeszkedik. A társaság adózott eredménye tavaly 14 százalékkal 571 millió euróra nőtt.
A forgalomban a külföldi értékesítés aránya 47,2 százalékra emelkedett 46,3 százalékról - jelentették a cégnél szerdán. A forgalom tavaly 4 százalékkal 53,6 milliárd euróra nőtt, árfolyamhatások nélkül 5,7 százalékos lett volna a növekedés - közölték még januárban.
A lánc idén ünnepli első magyarországi Metro Cash & Carry áruház megnyitásának 10. évfordulóját. Ma már 12 áruház várja a vásárlókat, (3 Budapesten, Debrecenben, Szegeden, Pécsen, Miskolcon, Szombathelyen, Nyíregyházán, Győrben, Kecskeméten és Székesfehérváron). A C+C kategóriában piacvezető a vállalat. Világszerte a Metro áruházlánc 26 országban 478 áruházzal van jelen. (MTI)
Kapcsolódó anyagok
Javított a Metro áruházlánc
Az okos bevásárlókocsi és a jövő áruháza
Új üzleteket nyitna nálunk a Metro
Több új fogyasztói elektronikai üzletet tervez az idén nyitni Magyarországon, Portugáliában és Lengyelországban a Metro, s bővíti Cash & Carry üzlethálózatát is Kelet-Európában, illetve Ázsiában - jelentette ki a német áruházlánc vezérigazgatója a társaság tavalyi üzleti eredményeinek ismertetése kapcsán.