Az új terméket továbbra is feljavított csapvízre alapozza a cég, amihez szőlő- és rooibos kivonatot, valamint vitaminokat adagolnak majd. (A rooibos Afrikában honos cserje, amelyből jellegzetes ízű, rozsdavörös főzetet szoktak készíteni.)
A cég az Ipseit "életstílus-italként" szeretné a köztudatba bevinni, és ennek érdekében a felnőtt lakosságot megcélzó, feltűnő reklámkampányt indít majd. A terméket először Németországban fogják piacra dobni, közölte a Financial Times Deutschlanddal Götz-Michael Müller, a cég németországi részlegének vezetője.
A konszern illetékesei tagadták azt a feltételezést, miszerint az Ipsei a Dasanit lenne hivatott pótolni. Az új termék értékesítéséről ugyanis már azelőtt megszületett a döntés, mielőtt kipattant volna a botrány a feljavított csapvíznek minősülő ital körül. Az Ipsei bevezetése része annak a stratégiának, amely értelmében a cég szeretné bővíteni kínálatát az alkoholmentes italcsoport minden szegmensében.
Mint ismert, a Coca-Cola még március végén vonta ki a szigetországi piacról a Dasani nevű, feljavított vezetékes vizet tartalmazó termékét, s azt a tervekkel ellentétben Németországban sem dobta piacra.
Mivel az Ipsei is "nemesített" csapvízen alapszik, ezért szakértők kockázatosnak tartják az áru mostani startját. Szerintük a fogyasztók még emlékeznek a Dasani-esetre, s ezért bizalmatlanok lehetnek az új termék iránt.
(Menedzsment Fórum)
Újabb csapvizes termékkel próbálkozik a Coca-Cola
Miután a Dasani Európában megbukott, most újabb, ahhoz hasonló italt kíván piacra dobni a Coca-Cola. Az Ipsei nevű ital a víz és a gyümölcslé sajátos keverékének számít.