Az idén különböző okokból hat felsővezető, köztük az elnök-vezérigazgató, az operatív-igazgató és a vezető jogtanácsos is elhagyta a világ legnagyobb üdítőipari vállalatát. A most leköszönő marketingvezető, Daniel Palumbo egy éve irányította a társaság hirdetési és márkastratégiáját.
A helyébe lépő Chuck Fruitnak a szakemberek szerint komoly kihívásokkal kell szembenéznie. Az 1991 óta a Coca-Cola alkalmazásában lévő menedzserre hárul ugyanis a kissé megkopott brand kedveltségének helyreállítása.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Távozik cégétől a Coca-Cola elnöke
Újabb vezető hagyja el a Coca-Cola-t
Megtörtént a Coca-Cola vezércseréje
Meglepetést keltett az új Coca-Cola-vezér személye
Újabb felsővezető hagyja el a Coca-Colát
Ha ez így folytatódik, idén a társaság teljes vezérkara megújulhat - kommentálta a Coca-Cola marketing-igazgatójának távozását az egyik iparági elemző.