1p

A világ legnagyobb üdítőital-gyártó cégei időről-időre találnak olyan piaci szegmenst, amelyen összemérhetik erejüket. A Coca-Cola és a Pepsi illetékesei is megerősítették, hogy alacsony cukortartalmú italt dobnak piacra.

A két óriáscég most a diétás narancslevek piacán fognak egymásnak feszülni. A Coca-Cola bejelentése szerint az eddig piacon lévő juice-nál jóval kisebb, pontosan fele akkora kalóriát tartalmazó változattal lép piacra. Konkurensével egyidőben lép piacra hasonló termékkel a Pepsi.

Az elhízott amerikaiak körében mind népszerűbb diétás termékek versenyében a rajtnál a Coca-Cola hajszálnyi előnnyel indul. Minute Maid Premium Light nevű termékének egysége 50 kalóriát és 10 gramm cukrot tartalmaz, míg a Pepsi Tropicana Light-ja 55 kalóriával és 11 gramm cukorral próbálja meghódítani az egészségmániásokat.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Új termékkel vívnak harcot a kólagyártók
Új front nyílik az üdítőgyártók között

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!