A két óriáscég most a diétás narancslevek piacán fognak egymásnak feszülni. A Coca-Cola bejelentése szerint az eddig piacon lévő juice-nál jóval kisebb, pontosan fele akkora kalóriát tartalmazó változattal lép piacra. Konkurensével egyidőben lép piacra hasonló termékkel a Pepsi.
Az elhízott amerikaiak körében mind népszerűbb diétás termékek versenyében a rajtnál a Coca-Cola hajszálnyi előnnyel indul. Minute Maid Premium Light nevű termékének egysége 50 kalóriát és 10 gramm cukrot tartalmaz, míg a Pepsi Tropicana Light-ja 55 kalóriával és 11 gramm cukorral próbálja meghódítani az egészségmániásokat.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Új termékkel vívnak harcot a kólagyártók
Új front nyílik az üdítőgyártók között
Újabb front az üdítőgyártók között
A világ legnagyobb üdítőital-gyártó cégei időről-időre találnak olyan piaci szegmenst, amelyen összemérhetik erejüket. A Coca-Cola és a Pepsi illetékesei is megerősítették, hogy alacsony cukortartalmú italt dobnak piacra.