1p

Márciusban indul a Procter & Gamble, Pantene márkájának legújabb kampánya a Grey gondozásában.

Az aktivitás egy új terméket a Pantene Color&Energy sampont és kondicionálót vezeti be. Az újdonság legnagyobb előnye, hogy használatával a festett haj háromszor erősebbé válik. Az öt országban futó kampány médiamixében TV szpot, citylight, óriásplakátok, in-door poszterek és POS-ek szerepelnek. A kampány médiateendőit az MC Media látja el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!