A vállalat a közelmúltban vásárolta meg a 26 üzletet fenntartó és tavaly 63 millió euró bevételt elért osztrák Don Gil GmbH-t, amely a keleti expanzió fontos lépése volt a Világgazdaság beszámolója szerint. A társaság teljes forgalmának 35 százalékát a Kelet-Európában - elsősorban Oroszországban - működő boltok adják. Az olasz vállalat idén húsz új egységet szeretne átadni - fogalmazott Giovanni Burani, a társaság igazgatója.
A milánói tőzsdén jegyzett konszernhez olyan márkák tartoznak, mint például a Mila Schön, a Stephen Fairchild, a Baldinini, továbbá a Toni Gard, a Francesco Biasia, valamint a csoport által tavaly megvásárolt német divat-kiskereskedelmi hálózat, a Rene Lezard - írja a Világgazdaság.
Kapcsolódó anyagok
Magyarországon bővít a luxusipari óriás
Vezető divatmárkák lépnek a magyar piacra
Újabb luxusmárkák jöhetnek Magyarországra
Újabb nagy divatmárkák jelenhetnek meg Magyarországon, ugyanis Közép- és Kelet-Európában kíván terjeszkedni a luxuskategóriájú divattermékeket forgalmazó olasz Mariella Burani csoport.