1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Újabb nagy divatmárkák jelenhetnek meg Magyarországon, ugyanis Közép- és Kelet-Európában kíván terjeszkedni a luxuskategóriájú divattermékeket forgalmazó olasz Mariella Burani csoport.

A vállalat a közelmúltban vásárolta meg a 26 üzletet fenntartó és tavaly 63 millió euró bevételt elért osztrák Don Gil GmbH-t, amely a keleti expanzió fontos lépése volt a Világgazdaság beszámolója szerint. A társaság teljes forgalmának 35 százalékát a Kelet-Európában - elsősorban Oroszországban - működő boltok adják. Az olasz vállalat idén húsz új egységet szeretne átadni - fogalmazott Giovanni Burani, a társaság igazgatója.

A milánói tőzsdén jegyzett konszernhez olyan márkák tartoznak, mint például a Mila Schön, a Stephen Fairchild, a Baldinini, továbbá a Toni Gard, a Francesco Biasia, valamint a csoport által tavaly megvásárolt német divat-kiskereskedelmi hálózat, a Rene Lezard - írja a Világgazdaság.

Kapcsolódó anyagok
Magyarországon bővít a luxusipari óriás
Vezető divatmárkák lépnek a magyar piacra

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!