A McCann elemzése szerint az Egyesült Államok hirdetői az idén elköltött 249,2 milliárd dollárt jövőre 6,9 százalékkal 266,4 milliárd dollárra növelik. A társaság által félévkor közzétett adatok ennél valamivel alacsonyabb növekedést prognosztizáltak, a McCann júniusban 6,5 százalékos bővülést jósolt.
 
 A Merrill Lynch egy múlt héten készült elemzése 5,8 százalék növekedéssel számol az amerikai reklámpiacon. A befektetési bank korábban csupán 5,4 százalékra számított, ám az internetes hirdetési piac élénkülése nyomán felfelé módosították becslésüket.
 
 Míg 1998 és 2002 között Európa részesedése mintegy 25 százalék volt a világ reklámpiacából, 2002 óta a részesedés 24 százalékra csökkent. A fejlettebb reklámpiaccal rendelkező Egyesült Államok 45-46 százalék közötti részesedése az európainál stabilabbnak tekinthető.
 
 Kapcsolódó anyag
 Mérsékelt növekedést várnak a hirdetések terén
 
 
Újabb optimista reklámpiaci előrejelzések
A Zenith tegnapi derülátó piaci előrejelzése után az Universal McCann is erős növekedést vár a hirdetési piacon.
 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                