1p

A Zenith tegnapi derülátó piaci előrejelzése után az Universal McCann is erős növekedést vár a hirdetési piacon.

A McCann elemzése szerint az Egyesült Államok hirdetői az idén elköltött 249,2 milliárd dollárt jövőre 6,9 százalékkal 266,4 milliárd dollárra növelik. A társaság által félévkor közzétett adatok ennél valamivel alacsonyabb növekedést prognosztizáltak, a McCann júniusban 6,5 százalékos bővülést jósolt.

A Merrill Lynch egy múlt héten készült elemzése 5,8 százalék növekedéssel számol az amerikai reklámpiacon. A befektetési bank korábban csupán 5,4 százalékra számított, ám az internetes hirdetési piac élénkülése nyomán felfelé módosították becslésüket.

Míg 1998 és 2002 között Európa részesedése mintegy 25 százalék volt a világ reklámpiacából, 2002 óta a részesedés 24 százalékra csökkent. A fejlettebb reklámpiaccal rendelkező Egyesült Államok 45-46 százalék közötti részesedése az európainál stabilabbnak tekinthető.

Kapcsolódó anyag
Mérsékelt növekedést várnak a hirdetések terén


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!