A cég korábban hasonló céllal hozta létra a MindShare, illetve Mediaedge:cia ügynökséghálózatokat, ám a harmadik M, a Maxus Global némileg eltérő filozófiával működik majd. Ebben a vállalatban a WPP különálló médiaügynökségek működését hangolja össze. A hálózathoz kerülnek majd a Zenith irodák is, ezeket eddig nem integrálták, mivel csak a közelmúltban a Cordiant akvizíciója során kerültek a WPP-hez.
A WPP a MindShare és a Mediaedge:CIA hasonlóan újabb multinacionális ügyfelek megnyerését várja a Maxus Globaltól. A WPP 2004 első negyedévében hat százalékos bevétel-növekedést könyvelhetett el világszerte, és a reklámpiaci fellendülés a vállalat prognózisa szerint a következő időszak eredményein már érezteti hatását.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Kétszámjegyű növekedés várható a reklámpiacokon
A világ legnagyobb reklámbirodalmai
Újabb ügynökségi hálózat a harmadik számú reklámóriástól
Nevet és logót választott a WPP harmadik, újonnan létrehozott médiaügynökségi hálózata, amely az ázsiai régióban kezdte meg működését.