1p

Nevet és logót választott a WPP harmadik, újonnan létrehozott médiaügynökségi hálózata, amely az ázsiai régióban kezdte meg működését.

A cég korábban hasonló céllal hozta létra a MindShare, illetve Mediaedge:cia ügynökséghálózatokat, ám a harmadik M, a Maxus Global némileg eltérő filozófiával működik majd. Ebben a vállalatban a WPP különálló médiaügynökségek működését hangolja össze. A hálózathoz kerülnek majd a Zenith irodák is, ezeket eddig nem integrálták, mivel csak a közelmúltban a Cordiant akvizíciója során kerültek a WPP-hez.

A WPP a MindShare és a Mediaedge:CIA hasonlóan újabb multinacionális ügyfelek megnyerését várja a Maxus Globaltól. A WPP 2004 első negyedévében hat százalékos bevétel-növekedést könyvelhetett el világszerte, és a reklámpiaci fellendülés a vállalat prognózisa szerint a következő időszak eredményein már érezteti hatását.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Kétszámjegyű növekedés várható a reklámpiacokon
A világ legnagyobb reklámbirodalmai

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!