A szervezők közt találjuk a SzEK.org – Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesületet, a kirowski Isobart, az eNET Kft.-t, valamint az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetségét, akik kiemelten fontosnak tartják a hazai internetes kereskedelem népszerűsítését és a fogyasztói bizalom növelését.
A verseny közönségszavazással indul március 26. és április 9. között. A közönség, azaz a vásárlók ez idő alatt a www.evker.hu oldalon szavazhatnak kedvenc internetes kereskedőjükre. Minden olyan vállalkozásra lehet voksolni, amely termékeit, szolgáltatásait az interneten keresztül (is) értékesíti, Magyarországon van bejegyezve és magyar nyelvű honlappal rendelkezik.
Érdemes szavazni, hiszen minden szavazó 30 db garantált Shopline törzsvásárlói pontot kap, amit különböző kedvezményekre válthat be a Shopline webáruházban. Emellett minden voksoló sorsoláson vesz részt, ahol megnyerheti a 10 db 5.000 Ft-os Shopline vásárlási utalvány egyikét, vagy a Shopline fődíját, a 100.000 forint értékű könyvcsomagot és egy Koobe tabletet e-könyvekkel. A szavazók emellett szert tehetnek a 200 db 500 Ft-os NetPincér.hu kupon egyikére, illetve a NetPincér.hu fődíjára, egy 50.000 Ft-os kuponra, a Bónusz Brigád 5 db 10.000 Ft-os vásárlási utalványára, a Parfüm.hu 10 db 2.000 Ft-os utalványára vagy az Extreme Digital ajándékára, egy Samsung Galaxy Camera Smart fényképezőgépre.
A 30 legtöbb szavazatot kapott kereskedő ezt követően április 22-ig pályázatot nyújthat be, közülük egyet hirdet ki nyertesnek a neves szakemberekből és felelős kereskedőkből álló szakmai zsűri. Az eredményhirdetésre és a díj átadására 2013. május 9-én, a X. E-Kereskedelem Konferencián kerül sor. A nyertes egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet, és megkapja a díj főtámogatójának, a PayU-nak a fődíját, egy 1,5 millió forint értékű e-business csomagot, valamint a PayU egyedi szolgáltatási csomagját is.
(X)