Magyarországon a kommunikáció a nemzetközi kampánynál némileg korábban, február 14-én kezdődött. Valentin Napon az Algida egy egyedülálló rendezvénnyel kápráztatta el a magyar fogyasztókat és a médiát: egy szabadtéri koncert-estet szervezett, ahol a "Csókrekord" keretében mutatkozott be először az Algida név, az új logó és az új színes arculat.
Tengerdi Laura marketing menedzser így mesél az első hazai Algida eseményről: "Eufórikus, táncoló tömeg, ölelkező párok, végtelen csókok, nevetés, vidámság, ritmus és zene, őrjítő hangulat. Aki ott volt, minden magyarázatnál, leírásnál hitelesebben érezhette át, hogy mit is jelent az Algida világa. Úgy gondolom a Valentin Nap, a szeretet napja, kiváló alkalom volt arra, hogy a magyar közönség is megismerje ezt az örömteli márkát. Ráadásul a Csókrekord-kísérletnek köszönhetően a sajtó figyelmét is sikerült felkelteni, így az Algida pillanatok alatt bekerült a köztudatba. Ekkor még nem kommunikáltuk a névváltást és az új stratégiát sem. Erre ma, a hivatalos központi rotterdami sajtótájékoztatóval egyidőben kerül sor Magyarországon is."
Újrapozícionált brand az élelmiszerpiacon
A mai napon az Unilever bejelentette, hogy újrapozícionálja és a fogyasztó számára igazi értékkel rendelkező valódi márkává fejleszti az eddig csupán gyártói logóként használt Szívjel-et, amely jégkrém-üzletágát fémjelzi. Magyarországon ezzel egyidőben az Eskimo nevet felváltja az Európa nagyobb részén elterjedt Algida márka.