Egy most közzétett európai kutatás szerint a 40 feletti nők mind nagyobb számban találhatók a játékok felhasználói között.Ezt támasztja alá, hogy a legnagyobb online játékkészítők ügyfeleinek immár fele nő. Ráadásul a célcsoport további növekedést mutat - állítják a kutatók.
A piacon a korábbi ügyességi és szerepjátékok mellett mind gyakrabban tűnnek fel a szerencsejátékok is, amely komoly bevétellel kecsegteti az üzemeltetőket. A fejlődést lehetőségeit jelzi, hogy a 2003-as 137 millió dollárral szemben ezen bevételek a prognózisok szerint 2007-ra 524 millió dollárt fognak kitenni. A piac dinamikáját pedig az unatkozó háziasszonyok fogják biztosítani - állítja a Screen Digest felmérése.
Egy korábbi amerikai felmérés hasonló tapasztalatokról számolt be a nők játékkedvét illetően, a 40 feletti korosztályba tartozó amerikai hölgyek heti kilenc órát töltenek online játékokat játszva, míg a férfiak átlaga csak heti hat óra.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Éjszaka játszanak az interneten a negyven feletti nők
Játékos lányok
Unatkozó háziasszonyok a játékpiac célkeresztjében
Az internet egyre több embernek jelent szórakozási eszközt világszerte. A kimutatások szerint az online játékok felhasználói között a fiatal korosztály mellett mind nagyobb számban tűnnek fel az idősebb nők.