2p

Óriási pénzkidobás, amely csak arra jó, hogy elvegye a közönség kedvét a hirdető termékeitől, állítja a pop-up-okról a legújabb Forrester kutatás.

Óriási pénzkidobás, amely csak arra jó, hogy elvegye a közönség kedvét a hirdető termékeitől, állítja a pop-up-okról a legújabb Forrester kutatás.

Az internet-használók szokásait vizsgáló elemzés szerint a régóta vitatott pop-up-ok amellett, hogy bosszantják a látogatókat, pénzösszegben is kimutatható károkat okoznak a reklámozó márkáknak. A hirdetők a felemás szakmai vélemények, illetve a netezők nyilvánvaló intoleranciája ellenére ragaszkodnak ehhez a marketingeszközhöz, mondván, felülmúlhatatlanok a figyelemfelkeltés tekintetében.

A Forrester piackutató cég publikációja azt mutatja, hogy a felhasználók 64 százaléka irritálónak tartja ezt az online reklámeszközt.

A Bunnyfoot Universality vizsgálatának eredménye még kiábrándítóbb: a pop-upok betöltődni sem tudnak, mivel az internezők döntő többsége a lehető legrövidebb idő alatt becsukja a felugró ablakot. Az eredmények szerint 8,5 másodpercbe telik átlagosan, hogy megjelenjen a hirdető logója, de becsukni az ablakot csak 2,5 másodpercig tart az internetezőknek.

Rob Stevens, a Bunnyfoot igazgatója úgy véli, akár végleges károsodást is szenvedhetnek a brandek a felugráló reklámok népszerűtlensége miatt.
Amellett, hogy idegesítik és frusztrálják a pop-upok a netezőket, a hirdetők hitelét is rontják. Ráadásul nem érdemes a figyelemfelkeltő voltukra sem építeni: az online reklámtípusok közül talán a legkevésbé a pop-up hirdetés hatékony. A fogyasztók mindössze 2 százaléka emlékezik utólag arra, mit hirdetett a megtekintett pop-up, írja a Silicon.com.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!