Az országos fogyasztói promócióban postai visszaküldés és SMS promóció is helyet kapott. A fődíj ebben a mechanizmusban egy 10 ezer dollárral feltöltött bankkártya. Az országos aktivitás mellett vendéglátóhelyeken, mozik- és Cora áruházak büféiben is találkozhatnak a fogyasztók az akcióval. Itt a fődíj belépőjegy a Manchester United futball csapatának egyik hazai mérkőzésére.
A kreatív anyag is az együttes talán legismertebb játékosára, David Beckham-re épül. A sztár Cowboy szerelésben jelenik meg az anyagokon és a "megbízott sheriffeknek" kell kézre keríteniük a 10 ezer dolláros vérdíj fejében. A promóciót plakátok, árbócos árjelzők, raklapfóliák, polc-árjelzők, hűtőkoronák, display-ek valamint ATL hirdetések népszerűsítik. A megbízást az ügynökség az EURO RSCG csoporton keresztül kapta, mely a teljes Közép-európai aktivitást koordinálja.
Vadnyugati promóció a Pepsitől
Sheriffeket keres legújabb Közép-európai promóciójában a Pepsi. A "Vadássz a nagymenőre" fősorral futó aktivitás magyar adaptációját a Human Telex készítette. A hazai promóció két szálon fut január 15 és április 15 között.