1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Sheriffeket keres legújabb Közép-európai promóciójában a Pepsi. A "Vadássz a nagymenőre" fősorral futó aktivitás magyar adaptációját a Human Telex készítette. A hazai promóció két szálon fut január 15 és április 15 között.

Az országos fogyasztói promócióban postai visszaküldés és SMS promóció is helyet kapott. A fődíj ebben a mechanizmusban egy 10 ezer dollárral feltöltött bankkártya. Az országos aktivitás mellett vendéglátóhelyeken, mozik- és Cora áruházak büféiben is találkozhatnak a fogyasztók az akcióval. Itt a fődíj belépőjegy a Manchester United futball csapatának egyik hazai mérkőzésére.

A kreatív anyag is az együttes talán legismertebb játékosára, David Beckham-re épül. A sztár Cowboy szerelésben jelenik meg az anyagokon és a "megbízott sheriffeknek" kell kézre keríteniük a 10 ezer dolláros vérdíj fejében. A promóciót plakátok, árbócos árjelzők, raklapfóliák, polc-árjelzők, hűtőkoronák, display-ek valamint ATL hirdetések népszerűsítik. A megbízást az ügynökség az EURO RSCG csoporton keresztül kapta, mely a teljes Közép-európai aktivitást koordinálja.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!