Colin McKay (Canuckflack) - Alapelvek a kríziskommunikációban
Colin gyakorlati tanácsokkal szolgál ebben a részletekben gazdag cikkben. Érdemes az alapokon újra meg újra átfutni, és iránymutatásként kezelni őket.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
B.L. Ochman (What's Next Blog) - Interjú Steve Outing-gal, a The Poynter Institute szerkesztőjével a blogging elterjedésről
Mrs. Ochman egy New York-i PR ügynökség vezetője, aki a hírnevét publikációival és előadásaival szerezte meg, 1995-ben kezdett internet pr-rel is foglalkozni és úttörőnek számít ezen a területen. A mai (első) cikkben egy interjút olvashatnak Steve Outing-gal, aki a digitális média és újságírás nagy szakértőjének számít. Steve többek közt olyan kérdésekre válaszol minthogy:
- Mi a blogging hatása a hagyományos újságírásra?
-
- Milyen hatással lesznek a blogok az elnökválasztási kampányokra?
-
- Miért nem használnak a nagy médiák blogokat, hogy az újságíróik új technológiával közelebb hozzanak a sztori lényegét, stb.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
B.L. Ochman (What's Next Blog) - Példák a vállalati blog használatára
A második cikkben, a hasznos tanácsok mellett, Mrs. Ochman példákat sorol a hatásos gazdasági, B2B, értékesítési, CRM, politikai és vezetői blogok piacáról. Akinek eddig az volt a véleménye, hogy a blogok csak magánemberek online naplói (magyarul zagyvaságok) annak csalódina kell. Kérem tekintse meg ezeket a példákat!
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Steve Rubel (Micro Persuasion) - interjú Dan Gillmor-ral a the San Jose Mercury News szerkesztőjével és a "We the Media" című könyv szerzőjével
Steve-ről már volt szó a korábbiakban - Dan Gilmor-ról pedig azt kell tudni, hogy a siliconvalley.com által üzemeltetett és 500.000 (!!!) havi olvasóval rendelkező weblog.siliconvalley.com blog szerzője.
Dan olyan kérdésekre válaszol mint:
- A blog szerepe a PR menedzserek mindennapjaiban és a krízisek kezelésében
-
- Változott-e és ha igen milyen irányban az újságírás az új érában
-
- A "szerkesztők nélküli" újságírásban nőtt-e a média szerepe vagy sem
-
- Blog-ok monitorozása potenciális válságok felismerése végett
-
- PR menedzserek online válságok kezelése
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Damjanovich Nebojsa
Kapcsolódó anyagok
A harmadik nap összefoglalója
A második nap összefoglalója
Az első nap előadásai