3p

A pr egyik legfontosabb területe a válságkezelés és kríziskommunikáció. Az internet a korábbinál sokkal gyorsabbá tette az információáramlást, így az online pr szerepe felerősödhet a problémák kommunikációja során.

Colin McKay (Canuckflack) - Alapelvek a kríziskommunikációban

Colin gyakorlati tanácsokkal szolgál ebben a részletekben gazdag cikkben. Érdemes az alapokon újra meg újra átfutni, és iránymutatásként kezelni őket.

A teljes cikk és a megjegyzések angolul

B.L. Ochman (What's Next Blog) - Interjú Steve Outing-gal, a The Poynter Institute szerkesztőjével a blogging elterjedésről

Mrs. Ochman egy New York-i PR ügynökség vezetője, aki a hírnevét publikációival és előadásaival szerezte meg, 1995-ben kezdett internet pr-rel is foglalkozni és úttörőnek számít ezen a területen. A mai (első) cikkben egy interjút olvashatnak Steve Outing-gal, aki a digitális média és újságírás nagy szakértőjének számít. Steve többek közt olyan kérdésekre válaszol minthogy:

  • Mi a blogging hatása a hagyományos újságírásra?

  • Milyen hatással lesznek a blogok az elnökválasztási kampányokra?

  • Miért nem használnak a nagy médiák blogokat, hogy az újságíróik új technológiával közelebb hozzanak a sztori lényegét, stb.


A teljes cikk és a megjegyzések angolul

B.L. Ochman (What's Next Blog) - Példák a vállalati blog használatára

A második cikkben, a hasznos tanácsok mellett, Mrs. Ochman példákat sorol a hatásos gazdasági, B2B, értékesítési, CRM, politikai és vezetői blogok piacáról. Akinek eddig az volt a véleménye, hogy a blogok csak magánemberek online naplói (magyarul zagyvaságok) annak csalódina kell. Kérem tekintse meg ezeket a példákat!

A teljes cikk és a megjegyzések angolul

Steve Rubel (Micro Persuasion) - interjú Dan Gillmor-ral a the San Jose Mercury News szerkesztőjével és a "We the Media" című könyv szerzőjével

Steve-ről már volt szó a korábbiakban - Dan Gilmor-ról pedig azt kell tudni, hogy a siliconvalley.com által üzemeltetett és 500.000 (!!!) havi olvasóval rendelkező weblog.siliconvalley.com blog szerzője.

Dan olyan kérdésekre válaszol mint:

  • A blog szerepe a PR menedzserek mindennapjaiban és a krízisek kezelésében

  • Változott-e és ha igen milyen irányban az újságírás az új érában

  • A "szerkesztők nélküli" újságírásban nőtt-e a média szerepe vagy sem

  • Blog-ok monitorozása potenciális válságok felismerése végett

  • PR menedzserek online válságok kezelése

A teljes cikk és a megjegyzések angolul

Damjanovich Nebojsa

Kapcsolódó anyagok
A harmadik nap összefoglalója
A második nap összefoglalója
Az első nap előadásai

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!