2p

2004 kulcsév a vállalkozók, a vállalkozások életében. Hazánk május 1-jén csatlakozik az Európai Unióhoz, ezután szabaddá válik a szakmához jutás és a piacra lépés. Karmos Gábor, a NiT-Hungary szervezeti igazgatója röviden összefoglalta, ez évben mi mindenre kell figyelniük a közúti fuvarozóknak.

A gépkocsi-vezetői utánpótlás kérdése

Ipartestületünk megítélése szerint már 2004-ben is égető szakmai kérdésként jelentkezik a megfelelő gépkocsi-vezetői utánpótlás. E probléma megoldása érdekében intenzív gondolkodási folyamat kezdődött, és tevőlegesen is segítséget szeretnénk nyújtani a megoldáshoz.Néhány jogszabályi módosítás Elképzelhetőnek tartom, hogy már az idén változni fog a hét végi korlátozás, hiszen az EU szeretné harmonizálni a különböző országok előírásait.

Szigorodott a közlekedési előéleti pontrendszer, tehát a vezetőknek jobban kell figyelniük, mert könnyebben veszélybe kerülhet a jogosítvány. Felmerült, hogy megtörténik a telephelyekre, illetve a közúti közlekedési szolgáltatásra és a közúti járművek üzemben tartására vonatkozó kormányrendeletek harmonizációja. Tehát a telephely-kötelezettséget csak azon vállalkozásoknak írják majd elő, amelyekre a 89/88-as rendelet vonatkozik.

Forrás: Camion Truck

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!