TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

A Henkel befejezte a világméretű vállalatcsoport megújult arculatának magyarországi bevezetésével kapcsolatos munkálatokat - jelentette be Budapesten Fekete István, a Henkel Magyarország elnök-igazgatója. Megújult a logo, a belső és a külső vizuális kommunikáció valamennyi nyomtatott és elektronikus eszköze, valamint a vállalat hazai honlapja is.

A Henkel - A Brand Like a Friend szlogennel fémjelzett vállalati azonosság (Corporate Identity), filozófia és vizuális megjelenés a cég iránt megnyilvánuló vásárlói bizalmat kívánja tovább erősíteni. 1999-ben kezdődött a Henkelnél az a folyamat, amely két stratégiai jelentőségű tevékenységet jelöl ki. Ennek egyik logikus következménye volt az, hogy megvált hagyományos vegyi alap-anyaggyártásától. Ezzel egyidejűleg változások mentek végbe az intézményi és ipari higiénia üzletág területén is, amelyet 2001-ben a Henkel eladott, miközben megnövelte stratégiai részesedését a világ legnagyobb intézményi és ipari higiéniai vállalatában.

A vállalatalapító eredeti gondolata a Henkel megújulásában él tovább, amelyet röviden és világosan fejez ki a szlogen, amelynek magyar fordítása: "Henkel - a barátságos, megbízható márka". Mivel a háttérben az emberek, a márkák vagy a szolgáltatások állnak, a Henkel egyik alapelve az az ígéret, hogy termékeivel könnyebbé, jobbá és szebbé teszi az emberek életét. A Henkel a vállalati gyűjtőmárkát a barátság és a megbízhatóság kategóriáival azonosítja. Az "A Brand Like a Friend" szlogennel a Henkel egy olyan új korszakba lépett, amelyben még jobban figyel vásárlóira, fokozza hatékonyságát és erősíti versenyképességét. A vállalat erős piaci pozícióinak további erősítésére irányuló törekvéseit a megújult arculat is szolgálja. Az új vállalati arculat megalkotásában a Henkel Csoport kommunikációs csapatát a Kuhn, Kammann & Kuhn AG. és az Achim Grintsch Design támogatta. A Henkel Magyarország kommunikációs ügynöksége a Vision Communications.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.