2p

A Henkel befejezte a világméretű vállalatcsoport megújult arculatának magyarországi bevezetésével kapcsolatos munkálatokat - jelentette be Budapesten Fekete István, a Henkel Magyarország elnök-igazgatója. Megújult a logo, a belső és a külső vizuális kommunikáció valamennyi nyomtatott és elektronikus eszköze, valamint a vállalat hazai honlapja is.

A Henkel - A Brand Like a Friend szlogennel fémjelzett vállalati azonosság (Corporate Identity), filozófia és vizuális megjelenés a cég iránt megnyilvánuló vásárlói bizalmat kívánja tovább erősíteni. 1999-ben kezdődött a Henkelnél az a folyamat, amely két stratégiai jelentőségű tevékenységet jelöl ki. Ennek egyik logikus következménye volt az, hogy megvált hagyományos vegyi alap-anyaggyártásától. Ezzel egyidejűleg változások mentek végbe az intézményi és ipari higiénia üzletág területén is, amelyet 2001-ben a Henkel eladott, miközben megnövelte stratégiai részesedését a világ legnagyobb intézményi és ipari higiéniai vállalatában.

A vállalatalapító eredeti gondolata a Henkel megújulásában él tovább, amelyet röviden és világosan fejez ki a szlogen, amelynek magyar fordítása: "Henkel - a barátságos, megbízható márka". Mivel a háttérben az emberek, a márkák vagy a szolgáltatások állnak, a Henkel egyik alapelve az az ígéret, hogy termékeivel könnyebbé, jobbá és szebbé teszi az emberek életét. A Henkel a vállalati gyűjtőmárkát a barátság és a megbízhatóság kategóriáival azonosítja. Az "A Brand Like a Friend" szlogennel a Henkel egy olyan új korszakba lépett, amelyben még jobban figyel vásárlóira, fokozza hatékonyságát és erősíti versenyképességét. A vállalat erős piaci pozícióinak további erősítésére irányuló törekvéseit a megújult arculat is szolgálja. Az új vállalati arculat megalkotásában a Henkel Csoport kommunikációs csapatát a Kuhn, Kammann & Kuhn AG. és az Achim Grintsch Design támogatta. A Henkel Magyarország kommunikációs ügynöksége a Vision Communications.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!