Eddig a PGA európai versenyeinek névadó támogatójaként próbálta a magasabb jövedelmű vásárlókat meghódítani a Volvo. A társaság azonban a jövőben csupán egy lesz a többi szponzor között. Az idén év végén lejáró névadási jogot rögzítő szerződését az autógyártó cég nem kívánja meghosszabbítani, jelentette be a vállalat marketing vezetője. Az igazgató azonban tekintettel az eddigi sikeres együttműködésre, úgy nyilatkozott, hogy továbbra is elkötelezett támogatói lesznek a golfnak.
A professzionális golfjátékosokat tömörítő szervezet, a PGA vezetői a hírre reagálva szintén az elmúlt évek eredményeit emelték ki, véleményük szerint az elmúlt öt évben a szponzorációnak köszönhetően sokat erősödött az autómárka a számára fontos célcsoportokban. A szervezet vezetői szerint az év nagyobb része még hátra van, így az új névadó szponzor megtalálása nem okoz majd problémát.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A szponzorokért is hajtanak a sportolók
Álszent az olimpiát támogató gyorsétterem-lánc
1,4 milliárd a kedvenceknek
Változtat szponzorációs stratégiáján a Volvo
A svéd autógyár, a Volvo, amely eddig a golfsport elsőszámú támogatója volt, módosítja szponzorációs stratégiáját, ám nem vonul ki teljesen a versenysorozatokból.