2p

Hatvan százalékkal nőtt a legnépszerűbb netes keresőprogram, a Google nyeresége az első negyedévben. Az elemzőket is meglepő mértékű emelkedést a cég annak köszönheti, hogy növelte piaci részesedését legnagyobb riválisaihoz, a Yahoo-hoz és az MSN-hez képest.

A Google-nak új szolgáltatásaival - például pénzügyi site-jával vagy online videóboltjával - sikerült még több felhasználót magához csalogatnia. Az internetes keresések 60 százalékát e keresővel bonyolították februárban, ugyanez az adat egy évvel korábban még 50 százalék volt - írja az International Herald Tribune.

Tovább fejlődik a cég

A fejlesztések nem állnak le, a Google csütörtökön közölte, hogy a jövőben a vállalatok belső hálózatán használt keresők piacán kíván terjeszkedni. Egyes szakértők szkeptikusak a döntéssel kapcsolatban, azt állítják ugyanis, hogy a céges keresőprogramoknak merőben más elvárásoknak kell megfelelniük, mint az internetes változatoknak. A társaságok adatbázisain belül például nagyon fontos a biztonság követelménye, melynek egyesek szerint a Google nem fog tudni megfelelni - közölte korábban az mfor.hu.

A keresőmarketingre fordított összeg 34 százalékkal - 5,14 milliárd dollárra - nőtt az előző évhez képest.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!