A Google-nak új szolgáltatásaival - például pénzügyi site-jával vagy online videóboltjával - sikerült még több felhasználót magához csalogatnia. Az internetes keresések 60 százalékát e keresővel bonyolították februárban, ugyanez az adat egy évvel korábban még 50 százalék volt - írja az International Herald Tribune.
Tovább fejlődik a cég
A fejlesztések nem állnak le, a Google csütörtökön közölte, hogy a jövőben a vállalatok belső hálózatán használt keresők piacán kíván terjeszkedni. Egyes szakértők szkeptikusak a döntéssel kapcsolatban, azt állítják ugyanis, hogy a céges keresőprogramoknak merőben más elvárásoknak kell megfelelniük, mint az internetes változatoknak. A társaságok adatbázisain belül például nagyon fontos a biztonság követelménye, melynek egyesek szerint a Google nem fog tudni megfelelni - közölte korábban az mfor.hu.
A keresőmarketingre fordított összeg 34 százalékkal - 5,14 milliárd dollárra - nőtt az előző évhez képest.
Menedzsment Fórum