A szállodaiparban, nemzetközi érdekeltségei révén ismertté vált család fiatal tagja a tavalyi évben szerzett kétes hírnevet, miután a róla készült intim felvételek az interneten letölthetővé váltak. A család azonban ezt, illetve a szereplésével készült "Simple Life" című valóságshow-val szerzett ismertséget kihasználva újabb üzleti lehetőségbe vágott. Paris nevét márkanévként bejegyezték, és már logó is készült: egy P betűvel díszített fejdísz formájában.
Első lépésként kozmetikumok, így fürdőszerek, testápoló, szappan viseli majd Paris Hilton nevét - számolt be a CNN Money. Azok sikere esetén pedig a brand további térhódítása is elképzelhető, így hamarosan a tehetős családok akár "P betűs" étkészletet is használhatnak, vagy ilyen márkajelzésű ruhát hordhatnak.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Apu állást szerez a fiának a médiában
Márkanév lehet a kirúgós szlogenből
Védjegy lesz a milliomoscsemete neve
Bejegyzett védjegy lehet a Hilton szállodalánc örökösnőjének neve. Az elmúlt időszakban elsősorban a bulvárlapok hasábjain szereplő Paris Hilton szépségipari termékek névadója lesz.