1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Visszatért a normál kerékvágásba a hirdetési piac azután, hogy a háború alatt több hirdető vonta vissza, illetve függesztette fel kampányait

Visszatért a normál kerékvágásba a hirdetési piac azután, hogy a háború alatt több hirdető vonta vissza, illetve függesztette fel kampányait.

Az első napok hirdetési piaci ijedtsége után ugyanakkor egyfajta fokozatos konszolidáció volt megfigyelhető. Így az első 48 óra veszteségeihez képest a háború második hetében már elenyésző, mindössze 5,8 millió dolláros veszteség érte a televíziós csatornákat – áll a Taylor Nelson Sofres CMR felmérésében.

A piacon - a március 26-tól április 1-ig tartó héten – 71,2 millió dollárral többet költöttek, mint egy évvel korábban – áll a CMR kutatásában. Ugyanakkor egy héttel korábban 77 millió dolláros mínuszt kellett elkönyvelniük.

A legnagyobb vesztesek a kábelen fogható hírcsatornák voltak, amelyek 44 százalékos visszaesést kellett, hogy elkönyveljenek. Ezzel szemben azok, amelyek nem sugároznak híreket még jól is jártak, hiszen a piac 10 százalékos bővülése volt mérhető ebben a szegmensben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!