Visszatért a normál kerékvágásba a hirdetési piac azután, hogy a háború alatt több hirdető vonta vissza, illetve függesztette fel kampányait.
Az első napok hirdetési piaci ijedtsége után ugyanakkor egyfajta fokozatos konszolidáció volt megfigyelhető. Így az első 48 óra veszteségeihez képest a háború második hetében már elenyésző, mindössze 5,8 millió dolláros veszteség érte a televíziós csatornákat – áll a Taylor Nelson Sofres CMR felmérésében.
A piacon - a március 26-tól április 1-ig tartó héten – 71,2 millió dollárral többet költöttek, mint egy évvel korábban – áll a CMR kutatásában. Ugyanakkor egy héttel korábban 77 millió dolláros mínuszt kellett elkönyvelniük.
A legnagyobb vesztesek a kábelen fogható hírcsatornák voltak, amelyek 44 százalékos visszaesést kellett, hogy elkönyveljenek. Ezzel szemben azok, amelyek nem sugároznak híreket még jól is jártak, hiszen a piac 10 százalékos bővülése volt mérhető ebben a szegmensben.
Vége a háborúnak, újra pörög a reklámpiac
Visszatért a normál kerékvágásba a hirdetési piac azután, hogy a háború alatt több hirdető vonta vissza, illetve függesztette fel kampányait