1p

A Publicis Groupe's Starcom MediaVest Group és a Grey Global Group's MediaCom szerezheti meg a Procter & Gamble észak-amerikai tenderét.

A kozmetikai termékeket forgalmazó cég 2,5 milliárdot költ az amerikai piacon a médiában való megjelenésére. A döntés várhatóan júliusban születik meg. Szintén érdklődik a megbizatás iránt a Publicis Groupe's Starcom MediaVest Group és a Grey Global Group's MediaCom, emellett két meg nem nevezett pályázó is indult a tenderen. A P&G közleménye szerint számos kreatív ügynökség van bevonva a válogatásba.

A cég véleménye, hogy a vásárlókat számos ponton kell megfogni a jelenlegi médiapiacon, és ezért az ideális ügynökségnek több kommunikációs erőt kell majd integrálnia.

A Procter & Gamble világszete húsz különböző piacon indított keresést a legjobb médiamegjelenést nyújtó ögynökségek iránt az elmúlt néhány évben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!