A kozmetikai termékeket forgalmazó cég 2,5 milliárdot költ az amerikai piacon a médiában való megjelenésére. A döntés várhatóan júliusban születik meg. Szintén érdklődik a megbizatás iránt a Publicis Groupe's Starcom MediaVest Group és a Grey Global Group's MediaCom, emellett két meg nem nevezett pályázó is indult a tenderen. A P&G közleménye szerint számos kreatív ügynökség van bevonva a válogatásba.
A cég véleménye, hogy a vásárlókat számos ponton kell megfogni a jelenlegi médiapiacon, és ezért az ideális ügynökségnek több kommunikációs erőt kell majd integrálnia.
A Procter & Gamble világszete húsz különböző piacon indított keresést a legjobb médiamegjelenést nyújtó ögynökségek iránt az elmúlt néhány évben.
Vetélkedés a Procter médiamegbizatásáért
A Publicis Groupe's Starcom MediaVest Group és a Grey Global Group's MediaCom szerezheti meg a Procter & Gamble észak-amerikai tenderét.