2p

Franchise-partner, illetve magyar partnercég bevonása helyett saját üzlet megnyitását tervezi számos külföldi ruházati márka, értesült a Világgazdaság.

Saját egységekkel jelenik meg a hazai piacon a svéd Hennes & Mauritz (H&M) ruházati hálózat. A H&M egyébként évekkel ezelőtt megjelent a kelet-közép-európai piacon, Lengyelországban, Szlovéniában és Csehországban már ismert márka. Hasonló konstrukciót választ és közel áll a magyarországi megjelenéshez a Zara cég, amely a világ 46 országában szerzett ismertséget áruházaival és leányvállalataival. A Zara korábban térségünkben eddig Lengyel- és Csehországban volt jelen.

Bővíti hazai láncát a Magyarországon 2000 óta működő C&A. Nyugat-Európában több száz áruházzal bíró C&A lánc a bevásárálóközpontok után a belvárosban, a Váci utcában nyit újabb egységeket. Saját nagy üzletet nyit Budapesten a német Peek & Cloppenburg (P&C) általános áruházlánc, és később további egységeket tervez Magyarországon. A P&C Németország és Ausztria mellett Hollandiában, Belgiumban és Lengyelországban van jelen, de a közép-európai térség más országaiban is megtelepedne.

Az év elején nyilvánosságra került, hogy várhatóan a Hugo Boss is megjelenik Budapesten. A vezető brand nem nyit saját áruházat, hanem a Roland Divatházon keresztül árusítja majd először férfiaknak szóló kínálatát. Mint már korábban kiderült, lesz Emporio Armani üzlet is a Belvárosban, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!