2p

Komoly forgalomnövekedést vár a legnagyobb európai sportszergyártó vállalat a labdarúgó-vb-től. A társaság vezérigazgatója, Herbert Hainer szerint a fokozódó vásárlói érdeklődés már jelenleg is érzékelhető.

A világbajnokság hivatalos labdája

Ugyan a csapatok szponzorációját illetően a konkurensek több fontos válogatottat megszereztek az Adidas elől, mindez azonban nem befolyásolja a német vállalat terveit. A labdarúgó-vb pénzesőt hoz a cégnek - jósolta egy interjúban a vállalat vezérigazgatója. "Jelenleg is több mint elégedettek vagyunk a focihoz kapcsolódó termékek értékesítésével, miközben a megnyitóig még két hónap van hátra" - mondta a Herbert Hainer a Tagesspiegel című napilapnak. "Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy az előzetes terveinket majd minden termék esetében meg tudjuk haladni" - folytatta a cégvezető.

Az Adidas előzetesen 1 milliárd eurós bevétellel kalkulált a sportághoz kapcsolódó termékek esetében. Ez az egy évvel korábbiakhoz képest 20 százalékkal magasabb számot jelent a labdarúgás esetében. A tervek kapcsán néhány termék esetén konkrét számokat is nyilvánosságra hozott a német vállalat. Így például a hazai válogatott mezéből félmilliót szeretnének eladni, míg a többi nemzeti csapat esetében másfél millió felsővel kalkulálnak. Igazi áttörést várnak a világbajnokságra fejlesztett labdától, amelyből 10 milliót eladott darabbal számol az Adidas.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!