
Ugyan a csapatok szponzorációját illetően a konkurensek több fontos válogatottat megszereztek az Adidas elől, mindez azonban nem befolyásolja a német vállalat terveit. A labdarúgó-vb pénzesőt hoz a cégnek - jósolta egy interjúban a vállalat vezérigazgatója. "Jelenleg is több mint elégedettek vagyunk a focihoz kapcsolódó termékek értékesítésével, miközben a megnyitóig még két hónap van hátra" - mondta a Herbert Hainer a Tagesspiegel című napilapnak. "Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy az előzetes terveinket majd minden termék esetében meg tudjuk haladni" - folytatta a cégvezető.
Az Adidas előzetesen 1 milliárd eurós bevétellel kalkulált a sportághoz kapcsolódó termékek esetében. Ez az egy évvel korábbiakhoz képest 20 százalékkal magasabb számot jelent a labdarúgás esetében. A tervek kapcsán néhány termék esetén konkrét számokat is nyilvánosságra hozott a német vállalat. Így például a hazai válogatott mezéből félmilliót szeretnének eladni, míg a többi nemzeti csapat esetében másfél millió felsővel kalkulálnak. Igazi áttörést várnak a világbajnokságra fejlesztett labdától, amelyből 10 milliót eladott darabbal számol az Adidas.