A "Designed for Life"-szlogennel futó reklámhadjárat a közelmúlttal ellentétben nem az életstílust állítja a középpontba, hanem a vállalat klasszikus értékeit, így a minőséget, a technikát és a dizájnt. A hirdetések igazodnak majd az adott ország adottságaihoz, az adaptációs munkát a berlini MECH ügynökség fogja elvégezni, számolnak be német lapok.
A Siemens új globális márkastratégiáját a Vivaldi & Partners tanácsadó cég vezetésével alakította ki, az új vállalati identitás pedig a berlini Meta Design ötleteire épül.
Mint ismert, a közelmúltban a Nokia után a Siemens is úgy határozott, hogy csökkenti egyes modelljeinek árait, emellett a kezdőknek szánt modellek fejlesztésével próbálja megnyerni magának a vevőket.
A német vállalat jelenleg - a Nokia, a Motorola és a Samsung után - a világ negyedik legnagyobb mobilgyártójának számít, világpiaci részesedése egy év alatt 7,6-ról 8 százalékra emelkedett.
Az európai piacon a konszern a globálisnál lényegesen jobb mutatókkal rendelkezik, itt 2004 első negyedévében minden ötödik értékesített készülék volt Siemens-gyártmány.
(Menedzsment Fórum)
Világméretű márkaoffenzívába kezd a Siemens Mobile
A világ negyedik legnagyobb mobilgyártója, a Siemens Mobile új, világméretű márkaoffenzívával kívánja kedveltebbé tenni készülékeit a fogyasztók körében. A tv-ben és újságokban futó kampány új értékekre helyezi majd a hangsúlyt.