2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ negyedik legnagyobb mobilgyártója, a Siemens Mobile új, világméretű márkaoffenzívával kívánja kedveltebbé tenni készülékeit a fogyasztók körében. A tv-ben és újságokban futó kampány új értékekre helyezi majd a hangsúlyt.

A "Designed for Life"-szlogennel futó reklámhadjárat a közelmúlttal ellentétben nem az életstílust állítja a középpontba, hanem a vállalat klasszikus értékeit, így a minőséget, a technikát és a dizájnt. A hirdetések igazodnak majd az adott ország adottságaihoz, az adaptációs munkát a berlini MECH ügynökség fogja elvégezni, számolnak be német lapok.

A Siemens új globális márkastratégiáját a Vivaldi & Partners tanácsadó cég vezetésével alakította ki, az új vállalati identitás pedig a berlini Meta Design ötleteire épül.

Mint ismert, a közelmúltban a Nokia után a Siemens is úgy határozott, hogy csökkenti egyes modelljeinek árait, emellett a kezdőknek szánt modellek fejlesztésével próbálja megnyerni magának a vevőket.

A német vállalat jelenleg - a Nokia, a Motorola és a Samsung után - a világ negyedik legnagyobb mobilgyártójának számít, világpiaci részesedése egy év alatt 7,6-ról 8 százalékra emelkedett.
Az európai piacon a konszern a globálisnál lényegesen jobb mutatókkal rendelkezik, itt 2004 első negyedévében minden ötödik értékesített készülék volt Siemens-gyártmány.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!